finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Löpningen

Kategori: Dagbok

Jag är såååå sugen på att shoppa, men är typ pank efter bilen, veterinären, PT, resor och andra utgifter. Hela min garderob är fylld med för stora kläder och jag har bara typ 2-3 nyare plagg som sitter bra. Till och med mina träningstights sitter lite för slappt. Alla mina jeans sitter pinsamt stort. Men det känns så jäkla dumt att köpa en ny garderob NU, halvvägs in i projektet. Tänk om jag skulle tappa lika mycket vikt till (inte så troligt men) så sitter alla nya kläder också dåligt.
 
Provade springa på löpbandet igår i lugn takt och det kändes jättebra! =D Jag hade tyvärr lite tidspress för jag skulle iväg men jag joggade 2 km utan att knappt bli speciellt anfådd eller svettig. Känns grymt att jag ändå har en grundkondis och att jag kommer kunna genomföra loppen jag är anmäld till nu i maj utan problem!!! =) *glad*
Äntligen är min skada läkt! Tänkte försöka ta en runda ute i parken ikväll om jag hinner. Måste fixa matlådor först. Har en fullspäckad vecka och jobbar även på lördag, så det gäller att planera väl.
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej! Tack för din kommentar, nu är jag äntligen på gång igen och har gjort två inlägg idag :) Skönt med besked från martin att jag får dra fram allt den tiden jag varit sjuk. Känns som att jag aldrig skulle kommit ikapp annars. Jag har varit mindre än vad jag är idag så jag har hämtat en del kläder från vinden som varit för små länge. Nästan som en ny garderob!! Men jag förstår din känsla.. Men vänta lite till säger jag!

    Svar: Jag har också varit smal tidigare men det var tyvärr 10 år sedan så jag har inga kläder sparade! Måste köpa allt nytt. Just nu är BH mest akut! Har nog tappat två kupor på nån månader.
    Fighter

    2014-04-21 | 22:42:01
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: