finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mage

Kategori: Dagbok

Cardio och mage sent ikväll. Skönt med lite mindre folk på gymmet efter 20 på kvällen. Gött med fredag imorgon! Inte långt till påsk nu och lite ledighet. Jag ska vara påskledig i 5 dagar och min bror kommer hem och hälsar på.
 
Jag hoppas jag får unna mig min "fuskmåltid" i helgen utan dåligt samvete. Axon skulle tydligen veta vad jag tänkte äta för att beräkna kalorier och ge respons. Men nu känns det ju plötsligt inte lika mycket som en belöning, och om jag dessutom får en begränsning på volymen så känns det typ meningslöst. Då är det ju ingen riktig fuskmåltid. Det är som att slicka på kakan men inte få äta den? Jag får se vad han säger om mitt bröd. I want my bread goddammit!!!!
 
Kallt att gå hem från gymmet svettig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: