finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 10 #Axon

Kategori: Dagbok

Tappat 1 cm på lår och rumpa denna vecka, och ytterligare -1,6 kg. Trotts att jag har käkat asiatisk buffé, jordgubbar, lösgodis och minst 3 Questbars denna vecka utöver mitt kostschema. Och misskött mina powerwalks *fyyyy*!
 
Om någon hade sagt till mig för 10 veckor sedan att jag skulle väga 10 kg mindre idag, hade jag nog bara skrattat högt och sagt det är nästan omöjligt utan nån extremdiet! Nu är halva projektet gånget och det ska bli intressant att se om jag får någon förändring i mitt upplägg. 
 
Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 10: 76,8 kg
= -9,8 kg
 
Mått totalt:
Mage: -15 cm
Lår: -6 cm
Midja: -12 cm
Stuss/rumpa: -12 cm
Bröst: -8 cm
Armar: -3 cm
 
 
Dags att baka lite rawfood bollar! =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: