finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Working 9 to 5

Kategori: Dagbok

Hann inte blogga igår, men det blev ett effektivt bröst/axel pass på morgonen, kompletterat med en powerwalk på kvällen. Idag blev jag lättad att vikten äntligen gått ner lite grann, och jag har redan nått målet som jag satte upp att nå till 30 juni. Jag är nöjd med vikten som den är nu, men jag vill kunna mäta resultat på NÅGOT sätt och jag är så van vid att göra det via vikten. Så vi får se vad som händer framöver med mått och muskler osv.
 
Häromdagen frågade en kollega mig om jag fått anorexia? Det var väl menat som en komplimang och så får jag ta det också, men nu känns det som att vikten inte bör rasa alltför mycket till. Problemet är att folk ser mig i vardagskläder, och noterar att jag blivit slankare. Men dom ser ju inte musklerna och all bra mat jag äter! Min kropp mådde ju inte så bra innan, full med socker, gluten och kemikalier. Min acne börjar bli mycket bättre nu, och jag tror om jag hade skippat light läsken helt så hade det nog försvunnit.
 
1 år och 10 kg mellan bilderna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: