finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bröst/axlar/triceps

Kategori: Dagbok

Jag var så sjukt irriterad igår efter jobb. Jag fick ett mail som fick mig att svära och lacka sönder hela stället. Vaknade till och med inatt och började tänka på det och blev irriterad igen! Har legat hemma och kollat på komedier, tränar och försökt peppa mig själv att återuppta mitt kostschema.
  
Det är SÅ svårt nu när man fått smak på det goda att återgå till lax och kvarg. Men det är verkligen ett beslut man måste ta om man har så lätt att lägga på sig vikt som jag. Tanken är att återgå till kostschemat och träningen (men vara lite flexibel när det bjuds på mat), och ha en ätardag på helgen. Alltså ingen fokus på att gå ner i vikt utan att vara så hälsosam jag kan. Jag trivs ju inte när jag går upp i vikt och redan efter bara några kilon så har jag kläder som inte sitter lika fint. Det är ju skittråkigt att paja allt när jag kommit såhär långt. 
Jag har återupptagit mitt 3-split schema nu vilket innebär 3 pass som jag roterar mellan. Idag blev det bröst/axlar/triceps och imorgon blir det ben/mage. Om jag äter rätt och tränar såhär så vet jag ju att jag deffar som fan =) 
Nu ska jag åka och veckohandla med fitness fokus!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: