finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Krasslig

Kategori: Dagbok

Bloggen har blivit lite lidande för jag känner mig krasslig! Igår tog jag det lugnt, tvättade, städade och handlade. Jag känner mig lite mör efter big slap och har ont i halsen. Jag tar thai-piller och vilar, hoppas på att det går över. Det bara regnar och regnar och idag fick jag gå till jobb i gummistövlar och jeans. Än så länge mår jag inte så dåligt att jag måste stanna hemma från jobb i alla fall. Men det blir ingen träning. Bara Game of thrones och soffhäng. Jag lovar att bloggen kommer bli bättre snart igen när jag kommer igång ordentligt med träning och kost.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: