finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

so good

Kategori: Dagbok

Det är såå skönt att vara tillbaka på gymmet igen! Mitt gym har öppnat nu efter 7 veckors renovering och ägarbyte, och jag är sjukt lättad. Stack dit och ordnade kortbyte och spanade in anläggningen. Det var sig likt men lite fräschare och lite nya saker. Det var gratis träning denna helgen så jag var beredd på att vända i dörren men där var inte så mycket folk faktiskt. 
Nu ska jag ta tag i rutinerna igen och hitta balansen. Jag har garanterat lagt på mig några kilon igen och känner hur konditionen är borta efter 2 veckors förkyldning. Körde ett helkroppspass men tog det rätt lugnt. Styrkan fanns kvar och uthålligheten också. Good to be back.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: