finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Köttbaren

Kategori: Dagbok

Har haft några dåliga dagar, inte bara med kosten utan emotionellt också. Försöker rycka upp mig. Har varit ledig idag, sov till 11, tränade, fixade alla julklappar och har varit ute och käkat middag med jobb, avslutat med något glas vin. Imorgon är jag också ledig, tänkte bara tvätta och handla. På torsdag har vi en spännande utlottning på jobb bland en massa fina prylar/konst/design/presenkort/inredning. Har jag tur får jag något av det jag spanat på! Fanns bland annat en stringhylla, InDesign ljusstake, lammfäll, presentkort på några bra upplevelser och någon najs tavla. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: