finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Earlybird

Kategori: Dagbok

Fy vad skönt att träna på morgonen!! Man blir pigg inför resten av dagen. Oavsett vad som händer resten av dagen så har man redan gjort ett träningspass. Och man slipper all trängsel på gymmet! Jag hade hela ovanvåningen nästan helt själv i en timme. Då kan man frusta och pusta hur mycket man vill!
 
Det är faktiskt värt att ställa klockan lite tidigare och släpa sig till gymmet. Jag var där vid 7 och stack hem vid 8.15. Jag stressade passet lite på grund av tiden för jag hade ont i mitt ben så 10 minuter gick till att försöka få på mig skorna kl 7, för det gör ont när jag böjer mig ner/fram. Men jag lyckades vara på jobb till 9, duschad och sminkad!
 
Vikten fortsätter rasa och nu är jag bara något hekto ifrån vikten jag lyckades nå i maj 2013. Det lägsta jag vägt på över 10 år! Jag och Axon satte som mål för 1 vecka sedan att jag rimligen kunde gå ner 10 kg på 20 veckor men att vikten inte är i fokus. Men jag har fan snart gått ner hälften av det ju. Vi får nog fundera om! På söndag ska jag avlägga min första rapport till honom, så får jag höra vad han tycker. Jag har inget emot att tappa vikt men jag vill inte bli för tunn.
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Det börjar synas! Vad duktig du är!

    Svar: Kul att det syns, svårt att fånga på bild!
    Fighter

    2014-02-12 | 19:33:17
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se
  • Malin säger:

    Oj vilken viktnedgång! Får se om jag får samma effekt. Jag fick välja mellan periodisk fasta och annat upplägg, men valde att testa periodisk fasta. jag har en historik med ätstörningar så jag hoppas att det går bra!

    2014-02-12 | 21:05:51
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: