finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Marklyft

Kategori: Dagbok

Efter en skön rygg/nacke/axel massage i eftermiddag körde jag rygg relativt sent ikväll. Det var inte lika proppat med folk på gymmet vid 19-20 och det var inga problem att komma till de maskiner jag behövde. Blev en sen middag vid 20.20 och jag satt och tog pauser och rapade högt för att få i mig all mat. Gjorde kycklingröra med tortilla bröd. Idag känns det bättre i benet än det gjort innan och jag har bara haft ont ett par gånger på morgonen, annars har det känts jävligt bra. Skönt att vara på bättringsvägen och slippa fler läkarbesök.
Om någon vill ge mig lite magsjuka hade det varit helt OK, känns som att magen är full med mat! Jag önskar jag kunde gå på toa varje dag och inte samla på mig massa tungt i magen. *äckel*
 
Har blivit erbjuden hjälp med marklyft teknik och enbent marklyft av en kollega som tävlat i athletic fitness. Marklyft är nog den enda övningen jag aldrig kört så det kan behövas! Har bara testat raka marklyft med typ 15-20 kg. Har inte vågat köra tyngre när jag inte är säker på tekniken.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: