finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 1 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 1: 83,7 kg
= -2,9 kg
 
Mått:
Mage: -7 cm
Lår: -1 cm
Midja: -3 cm
Stuss/rumpa: -3 cm
Bröst: -3 cm
Armar: -1 cm
 
Jag är faktiskt paff av resultatet på en vecka! När man får se såna här siffror så känns helt plötsligt allt slit och kämpande ganska orelevant! Jag förstår att kroppen är i shock och reagerar väldigt snabbt på kostförändringarna. Jag har även kissat väldigt mycket så jag kan tänka mig att det är mycket vätska jag tappar i början. Men jag är sjukt glad och sjukt peppad över att se dessa siffror på så få dagar! Detta hade jag faktiskt aldrig trott även om jag är van vid att kunna tappa vikt. Jag tror -1,8 kg är mitt max tidigare på en vecka. Helt plötsligt känns det inte så omöjligt att nå min "dröm" att komma under 80 kg. Tänk att jag hade som mål för 4 år sedan att komma under 85 kg och nu har jag bara startat detta äventyr genom att krossa det ordentligt! =) Det här ska bli spännande att följa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: