finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vilodag

Kategori: Dagbok

Jag är trött trött trött idag, känns som att jag ska somna sittande. Jag blir inte mycket bättre i benet, och idag var min sista dag på antiinflamatoriska medicinen. Jag har sockerabstinens deluxe. Jag fick mens idag och jag vill helst bara lägga mig och sova. Jag har fixat några matlådor till ikväll som inte ens blev goda, för jag lyckas inte få någon maträtt hittils aptitlig! Nu ska jag när som helst få besök, men sen ska jag lägga mig tidigt. Skönt att det är helg snart så jag får sova, fundera på hur jag ska hitta något på mitt kostschema som jag tycker om att äta, och självklart träna. 
 
Ni får ursäkta om jag låter gnällig, men jag har ganska tufft med min avsockring och omställning i kosten. Släng PMS och en skada på det så blir det inte så lätt. Jag försöker bara att ta en dag i taget och göra mitt bästa tills jag kommit in i det.
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag förstår dig helt och hållet! När jag hade PT och kostrådgivare kände jag mig helt uppgiven emellanåt. Att ha någon som skulle kontrollera allt åt en, vad man åt, när man åt, när man skulle träna, vad man skulle träna osv. Och all den maten när man inte ens hinner bli hungrig och det känns inte ens som man hinner sova på grund av allt ätande och matlagande. För att inte tala om sockersuget. Men det var värt det i slutändan för jag lärde mig så mycket! Om både mat, träning och mig själv. Kämpa på bruden!

    2014-02-06 | 20:38:29
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: