finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Dagsformen

Kategori: Dagbok

Idag efter jobb stack jag med en kompis till ett köpcentrum för att käka på Vapiano och kolla runt lite. Hon är nere och hälsar på över helgen för en babyshower, så vi letade presenter till lilla bebisen och kikade runt. Hittade även några grejer på rea och ett par lila träningsbyxor, en rosa shaker och lite smått och gott. 
 
Har fått hjälp att ta lite "före bilder" på formen innan jag kör igång Beach 2014 projektet! Jag kommer ta mer avklädda bilder privat för att både jag och min PT ska hålla koll på utvecklingen på hela kroppen. Men de kommer jag inte lägga ut på bloggen förrän projektet är färdigt troligen! =)
Tyvärr är det väldigt ljust på gymmet så jag ser sjukligt blek ut på bilderna. Jag vet att det inte är så mycket att hänga i julgranen för tillfälltet, men förhoppningsvis kommer ni se en förändring nu under våren i min form!!! Jag slet som ett djur när jag ville gå ner i vikt och nu är jag beredd att göra samma sak för mer synliga muskler!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: