finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

dåsig

Kategori: Dagbok

Har jobbat idag och det har gått bra utöver att det gör ont när jag går fortfarande. Jag går hem varje lunch och rastar mina hundar, så det blir väl cirka 30-40 minuters promenad på lunchen oavsett väder och årstid. Och det är inte alls skönt när man har smärta i benet trotts 3 olika smärtstillande! Hur fan kan det göra så ont fortfarande?
 
Har inte hunnit städa, handla eller tvätta i helgen eftersom jag bara legat till sängs. Så jag ska köra iväg en liten sväng till affären så att jag kan göra några matlådor för veckan ikväll. Jag avvaktar någon dag till med träning, dels för att det gör för ont att gå dit och dels för att tabletterna gör mig väldigt dåsig. Jag känner att det är klokt...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: