finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

dream a little dream

Kategori: Dagbok

Körde biceps/triceps och bröst ikväll, men det gick sådär. Där var väldigt mycket folk i styrke-rummen och jag fick vänta länge på vissa vikter, och till slut gav jag upp på någon maskin. Blev bara 2 övningar per muskelgrupp. Såhär omständigt har det aldrig varit att träna? Störigt när man känner sig o-färdig i sin plan.
 
Sitter och tittar på inspirationsbilder och funderar över min måbild. Jag inser givetvis att jag inte ser ut som dom, och att bilderna även är photoshoppade, men det är kul att drömma nu när man ska få proffshjälp med träningen, och man kan faktiskt lyckas man allt bara man vill tillräckligt gärna!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: