finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Fettmätning

Kategori: Dagbok

Hej och välkommen till gnällbloggen. Har haft ont som fan idag med och suttit i telefonkö hela dagen idag också. Till slut fick jag boka en tid hos en privat sjukgymnast istället för att över huvud taget få en akuttid denna veckan. Fick en tid till imorgon, så jag hoppas kunna få en bedömning på vad det är och vad jag ska göra för att slippa ha ont. Det börjar tära på mig nu efter 4 dagar med skarp smärta så känner jag mig inte så jäkla peppad om man får säga så. Smärtstillande hjälper inte alls.
 
Gjorde en kalipermätning ikväll och fick skämma ögonen ur mig och klä av mig framför en väldigt vältränad kvinna som klämde och mätte och vägde mig. Fick fram siffror på att jag är 32% fett, vilket inte alls känns speciellt bra faktiskt....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: