finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

In bed

Kategori: Dagbok

Försöker hålla mig sängliggande efter ett halvkasst attempt att rasta hundarna och köpa hem proviant. Buffrat upp med Thai-piller som är 3 gånger starkare än svensk receptfri medicin och lite mat för helgen. Ska få lite hjälp med hundrastningen. Så här ligger jag och glor på Biggest Loser, Paradise Hotel och Sons of anarchy. Vilken jävla blandning. Har googlat lite på muskelinflammation och muskelbristning och är livrädd för att det ska ta flera månader att läka. Inte så mycket för smärtans skull utan för min träning och hela Axon projektet som snart ska kicka igång! Jag kan ju knappt gå mellan sängen och köket utan att gråta, hur ska jag då kunna träna på elitnivå? Varför måste detta komma just NU och totalt mosa min flow!
Smörjer in mig med tigerbalsam, micrar min vetekudde och knaprar mig till en överdos på Voltaren.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: