finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Leg day

Kategori: Dagbok

Ahhh man måste älska benpass. Körde lunges, squats, kickbacks, liggande lårcurl och benpress. Mycket folk som vanligt men jag kapade smithmaskinen en lång stund och gottade mig. 
Nu ska jag bara åka och handla och förbereda några matlådor, så är jag all set för nästa vecka.
 
 Nu går jag spänt och väntar på svar från en PT i Stockholm. Han är en av Sveriges bästa och har en tävling där flera tusen har ansökt och endast 25 stycken kommer bli utvalda till hans online-PT projekt. Jag fick veta idag att jag är utvald i första gallringen och väntar spänt på om jag går vidare och kommer få hans hjälp. Jag har fått maila in ytterligare motivering till varför han bör välja just mig, men hur lätt är det? Jag vågar inte hoppas på för mycket. Oavsett kommer jag satsa allt jag kan, med eller utan PT. 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åh, jag håller tummarna för att du blir utvald. Gud så spänannde! ^^

    2014-01-12 | 15:52:34
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: