finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Oh...my...god!!!

Kategori: Dagbok

Kom till jobb idag, öppnade mailen och får världens shock! Jag hade fått svar från PT tävlingen och förväntade mig ett negativt svar såklart. "Du har gjort en GRYM resa hittils så jag vågar knappt tänka på vad vi kan göra tillsammans."Ungefär här någonstans insåg jag att jag blivit utvald och ungefär här dog jag och sprang runt i korridoren med tårar i ögonen och hysteriskt försökte förklara vad som hade hänt för mina stackars kollegor som bara stirrade på mig som frågetecken!!! Shit shit shit!
 
Det finns ju ingen mening med att hålla det hemligt eftersom jag kommer kämpa här på bloggen varje dag! Så det är lika bra att visa er redan nu. Jag råkade klicka mig in på denna länken via nåt inlägg på facebook (Fitnessguru) och anmälde mig utan att tro att jag skulle vara i närheten av att bli utplockad. http://axonblogg.se/axon-beach-2014-ansokningen-ar-fortfarande-oppen/
 
Jag är nu 1 av 25 som kommer få online coaching av den store Axon i 5 månader inför Beach 2014! Min blogg kommer väl troligen bli något intressantare framöver och förhoppningsvis nå nya höjder i träningen! Jag kommer få hjälp med min träning, kost, kosttillskott, coaching och support! Jag ska göra en fettmätning till att börja med, mäta och väga mig och ta "före-bilder" osv. Detta ska bli så sjukt kul att det är borttom all förklaring. Jag har kämpat hela dagen med att greppa vad som händer. Har suttit i möten hela dagen och inte hunnit smälta det riktigt. Jag måste verkligen börja formulera vad mitt mål är! Vad är rimligt inom 5 månder och hur vill jag egentligen se ut vid mållinjen? Jag är både nervös och lycklig och fullkomligt nollställd! =))) Snacka om nystart utan dess like? Hoppas ni är med mig hela vägen och hejar på mig!! Jag lär behöva det!
 
Något i den här stilen är min drömkropp!
http://deddenisen.com/
Denise Nordén
 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åh, grattis!!! :D

    2014-01-13 | 21:04:39
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se
  • Anonym säger:

    GRATTIS till platsen! Jag googlade på Axon beach 2014 eftersom jag också fått en av platserna.. Får nog ta och börja träningsblogga nu. Ska bli så kul att köra igång!!

    2014-01-20 | 22:16:39

Kommentera inlägget här: