finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ordinerad vila

Kategori: Dagbok

Var hos sjukgymnasten idag och fick bedömt att det troligen inte är ischias, vilket är skönt. Men sannolikt en muskelinflammation av överansträngning, och blev beordrad vila och värme. Ingen träning på några dagar och bara ta det lugnt, inte sitta för mycket utan hellre ligga ner. Så helgen får bli sängläge och försöka göra minimalt, vilket kan bli både svårt och långtråkigt. Men hellre att jag ligger och vilar några dagar än att det blir värre. Hon trodde att jag skulle må mycket bättre efter helgen om jag låter bli att gå alltför mycket. Men vafan jag har ju tre hundar, och jag måste handla hem lite mat i alla fall. Hoppas att jag slipper denna smärta snart!!!
 
Ikväll har vi haft filmkväll ett litet gäng på kontoret med quiz och lyxtacos (pulled pork, lax och kolja) med massa goda egengjorda salsor, sallader, guacamole osv. Kollade på en gammal skräckfilm och hade trevligt! Tyvärr har jag ju haft lite ont och svårt att sitta bekvämt och känt mig lite handikappad, men jag ville ändå försöka vara med nu när detta var inplanerat.
 
Hade jag vetat att jag skulle bli så här på riktigt hade jag ju aldrig haft någon jävla leg day i söndags!!!! =(
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: