finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

1 vecka till slutmätning

Kategori: Dagbok

Crap, där lyckades jag vända fel på dygnet. Låg uppe till mitt i natten och kollade på en film, och vaknade kl 12. Kom inte iväg till gymmet förrän kl 16 och jag är helt snett på tider och måltider. Får försöka vända rätt det igen. Det är helt klart en fördel att komma upp vid 8-9 tiden även om man har semester. Dels får man mycket mer gjort i dagsljus och allt är öppet/alla är vakna, det är bra att hålla matrutinerna i samma rytm som när man jobbar, det är minst folk på gymmet på förmiddagen, och det blir mindre tufft att återgå till jobb sen.

Känner mig allmänt lat, har inte sminkat mig på flera veckor och ibland är det knappt lönt att duscha mellan träningspassen och powerwalksen! 1 vecka kvar, 1 vecka kvar...sen ska jag trycka Gifflar, prova nya Marabou chokladen, köpa lösgodis på Hemmakväll =D käka pasta och hamburgare! Just because I can.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: