finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Beach babe

Kategori: Dagbok

Börjar känna lite ångest över att det är dags att jobba igen på måndag och att nästa lilla ledighet inte blir förrän till jul. Men det är lugnt på kontoret i några veckor till så det blir ingen större shock i början. Och jag ser fram emot nyöppnandet av mitt gym och en höst med bulkande! Tillbaka till rutiner, matlådor och vardag.

Eftermiddagen tillbringades på standen i hettan och tog en GB Sandwich. Cyklade ner till närmaste beach som jag i normala fall brukar undvika på grund av alla människor men i denna värmen kändes det som att alla stränder kommer vara fulla oavsett. Ni vet sådär mardrömsfullt så man knappt ser sanden för alla barnfamiljer och man har sand på ställen man inte vill ha sand! Men det var lugnt och vattnet var härligt. Har precis stekt några fullkorns bananapancakes. Det är sjukt skönt att slippa trycka i sig ett halvt kilo lax och potatis i denna värmen kan jag erkänna!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: