finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

hot hot hot

Kategori: Dagbok

Härliga lediga dagar! Har svårt att hålla reda på vilken dag det är. Men nu skulle jag verkligen behöva storhandla och städa här hemma. Jag bara går runt i nån dvala och tränar, njuter av vädret och käkar grillad kyckling. Startade dagen med powerwalk, grillad kyckling och sedan gymmet i stekande värme. Har fått svar från Axon på min träningsrapport, han tror att jag är nere på 16-17% kroppsfett, vilket jag iförsig tvekar på. Men jag har bokat en slutmätning till 21 juli, så vi får se vad siffrorna säger då. Det känns inte som att det har någon större betydelse, siffrorna ska ju inte tatueras in i pannan på mig...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: