finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I'm back!

Kategori: Dagbok

Hejhej gott folk! Nu är jag hemma efter två härliga veckor i Thailand! Jag ser att jag inte tappat några läsarsiffror, skönt att ni finns kvar =) Jag har haft det jättegott och inte gått upp i vikt. Vi var 1 vecka upp i norra thailand i min pappas hus, och 1 vecka i Pattaya på hotell. I Pattaya gick jag på gym, men i gengäld blev det restaurangmat och lite fusk med någon efterrätt osv. Har gått på massage, klippt mig, manikyr pedikyr, bowling, bio, biljard, shopping, mycket sol och bad och till och med fått mina fötter tuggade på av fiskar.
 
Invägning kommer imorgon. Nu har jag hämtat mina hundar och börjar varva ner, och känner hur mör jag är i kroppen. Jag flög som tur är på natten och tack vare sömnpiller så var jag rätt däckad hela resan hem. Bjuder på några bilder men uppdaterar mer imorgon när jag fått sova.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: