finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 22 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 22: 74,3 kg
= -12,3 kg
 
Mått totalt:
Mage: -18 cm
Lår (höger): -9 cm
Midja: -13,5 cm
Stuss/rumpa: -14 cm
Bröst: -11 cm
Arm (höger): -4,5 cm
 
Väger 5 hekto mindre idag än vad jag gjorde för 3 veckor sen på min senaste invägning. Så jag är nöjd att jag inte gått UPP i vikt på min resa! Måtten har stått still utöver midjan där jag gått upp 1 cm. Jag känner mig lite vätskefylld efter flygresan och jag är säker på att jag kan tappa något kilo innan slutmätningen. Nu är jag taggad att kötta sönder mina sista två veckor och göra vad jag kan för att få bästa möjliga slutresultat. Jag ska maila Axon idag och höra vad jag kan/bör/hinner göra innan slutmätning. Jag är ju ledig nu i 3 veckor och har all tid i världen att fokusera på kost och träning utan stress. Jag känner mig väldigt avslappnad, vaknade strax innan kl 8 och mös med hundarna. Gick ut en runda i parken och bara lunkade runt och kände att jag inte har ett enda MÅSTE i hela världen. Så skönt att inte behöva ha den där vardagsstressen i kroppen där minsta lilla detalj på dagen är planerat med klockslag. Det behövdes komma hemifrån för att jag skulle släppa alla rutiner och vanor.
 
 
 Aminosyror med is och sugrör smakar som en god drink i sommarvärmen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: