finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Sista semesterveckan

Kategori: Dagbok

Sista semesterveckan påbörjad, och det enda jag har planerat är att vi bokat en stuga fredag-söndag med familjen. Men dom sitter fast i Thailand med pass strul och kommer inte hem förrän nästa vecka troligtvis. Så jag får se hur det blir med stugan, om jag får med mig någon annan eller om jag åker själv/inte alls. 
 
 
 
Igårkväll var jag som sagt på mumsig grillkväll, badade i pool och jacuzzi. Och idag har jag varit helt slut, gick upp klockan 6 och gjorde KAFFE (jag dricker inte kaffe) i desperat försök att sätta igång magen. Jag har inte kunnat gå på toa på 4 dygn och ville inte ha invägning med magen full. Jag käkade katrinplommon igår men det var förgäves mina försök och jag kan inte göra något åt det nu. Dessutom vägde jag 1,6 kg mer på gym-vågen än på min egen våg.
 
I eftermiddag har jag legat och dåsat och halvsovit på stranden, doppat mig i havet och sen stack jag och köpte hundmat. Nu ska jag köpa nån extra god middag och fira att projektet varit framgångsrikt och att jag tappat 7% kroppsfett! Det känns superkonstigt att få äta vad jag vill och inte ha något konkret mål längre. Men det kommer, det kommer. Jag ska bara låta psyket andas lite så att jag inte låter det här med siffror och vikt ta överhanden! Det ska vara KUL och man ska må bra av det, och just nu behöver jag belöna mig själv på alla sätt som går och ge mig själv en klapp på axeln. Sen blir det nya tag och nya mål. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: