finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Snart i mål

Kategori: Dagbok

 
 
Härligt pass på gymmet och sen goda burgare med dressing gjord på kvarg och gräslök! Har haft en liten picknick med en kompis i parken med våra vovvar och njutit av solen! Nu är det bara någon dag kvar på min axon resa och det ska bli skönt att släppa allt vad mätningar och vägningar heter. Äta utan att väga och räkna, äta för att jag vill och inte för att jag måste. Utan att känna att det skulle vara fusk om jag åt en bit bröd. Jag kommer givetvis fortsätta träna och äta hälsosamt för att hålla vikten och satsa på nya mål. Men jag måste få ta en liten andningspaus med kosten efter nästan 6 månaders diet. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: