finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

leaving on a jetplane

Kategori: Dagbok

Sista träningspasset innan resan, och sista träningspasset på mitt gym! Made it count though! Kolla jag är så långt borta i huvet redan att jag blir suddig på bild! Har verkligen inte hunnit smälta att jag har feeeeeeem veckors semester nu och kan släppa allt som har med jobb att göra?!!!! woop woooop! Jag ska gotta mig, bada, äta god mat, sola, shoppa, få massage, manikyr pedikyr, klippa mig, och umgås med familjen.
Sen blir det slutmätning och hela baletten efter resan =) Givetvis har jag packat ner träningskläder och proteinpulver. Jag får göra mitt bästa med squats, pushups, situps, utfall, plankan, promenader och det finns någon typ av maskin på hotellet, om dom nu fungerar. I will make it work! 

Byyyyeeeeee!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: