finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 17 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 17: 75,3 kg
= -11,3 kg
 
Mått totalt:
Mage: -18 cm
Lår (höger): -8 cm
Midja: -13 cm
Stuss/rumpa: -14 cm
Bröst: -10 cm
Arm (höger): -4 cm
 
Tappat några hekton och 0,5 cm på låret. Ben och rumpa börjar verkligen komma ikapp överkroppen nu och det är ju skönt. Om 2,5 vecka åker jag på solsemester och jag börjar känna mig någerlunda redo för beachen. Knappt 7 veckor kvar tills jag avslutar mitt Axon beach2014 projekt. Det ska bli både tråkigt och skönt. Jag ser fram emot att kunna testa mig fram med all ny kunskap på min egen resa, och känna att jag är nöjd men att jag bara kan ha kul med träningen. Det är slitigt att ligga på kaloriunderskott såhär länge och inte känna att man får unna sig något när man är hungrig. Man blir trött och matt ibland helt enkelt och vill bara trycka ner kakor i halsen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: