finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Round and round

Kategori: Dagbok

Löpning sent ikväll, märks att jag börjar få lite bättre kondis nu när jag sprungit i några veckor. 5 km känns inte så jäkla jobbigt, och jag får nog börja öka sträckan om jag ska fortsätta förbränna. Imorgon jobbar jag kväll, så det blir tvångs-vila. Vi ska ut och käka lunch med jobbet också, men det finns alltid sallad som alternativ! Men på onsdag blir det morgonträning =) woop woop. Det är bara att nöta, nöta nöta nöta träning och hålla kosten 100% så får vågen ge mig vad den ger mig. Jag har satt som slutmål 71-72 kg, och det borde jag väl kunna nå på 6 veckor om jag inte går upp för mycket under resan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: