finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Sommarplaner

Kategori: Dagbok

Mitt möte ikväll gick lite snabbare än väntat vilket jag är tacksam för! Med tanke på värmen idag önskar man att man hade kunnat ligga på stranden istället. Sitter och mumsar på en diet-hamburger-talrik gjord av grönsaker och kalorifri dressing, nötburgare och sötpotatisklyftor med dippa gjord på kvarg. Man får ju njuta av dieten på sitt eget lilla vis. Hämtat ut paket från fitnessguru, jag gillar deras protein bäst av alla jag smakat personligen. Speciellt om man ska blanda med vatten istället för mjölk! Jag har velat prova mintchoklad länge och tyckte den var helt OK, den smakar inte så sött men påminner ändå lite om after eight.
 
Skriver en lista på allt som behöver fixas innan resan och inser att det är en jäkla tur att jag har budgeterat lite i överkant inför semesterveckorna... ;) Kikar på hotell som har gym och fin pool, vilket är prio 1 för mig. Har precis bokat en stuga några dagar i sommar utanför Ullared också med familjen, där jag får ha med hundarna så dom också får lite semestermys! Och då är min diet slut också woho, så dom dagarna ska jag verkligen njuuuta, innan det är dags att börja jobba igen!
Ska lägga mig tidigt ikväll och försöka vara på gymmet kl 8 imorgon =)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: