finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Veckan

Kategori: Dagbok

Vissa dagar är man extra seg och idag var en sån dag! Det tog verkligen emot att dra på träningskläderna och det tog två timmar innan jag kom upp ur soffan efter jobb. Men det blev bra 5 km ändå och jag är nöjd. Veckan känns lite körig trotts att fredag är ledig röd dag från jobb. På onsdag ska jag som sagt till läkaren, men slapp i gengäld kvällsarbete pga det. På torsdag ska min äldsta vovve sövas och få sina tänder fixade och det är alltid lite nervöst. Jag ska göra mitt bästa för att göra det till en bra vecka och hoppas få bra resultat! Mina Questbars är slut nu och jag har inte ens några Celsius hemma. Men jag är sugen på att lägga en beställning från Fitnessguru snart, jag gillar deras proteinpulver och de har nya aminosyror som ska vara goda. Nu måste jag städa lite i köket, det blir alltid kaos här när jag har lagat mat!
 
Måndag - löpning
Tisdag- PW + gym
Onsdag - vila (PW?)
Torsdag - löpning
Fredag - gym
Lördag- löpning
Söndag- PW + gym
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    jag hoppas inte jag går över gränsen nu. men jag undrar om du skulle kunna göra en summering av hur det var innan din viktnedgång, hur din viktnedgång fortskridit från att gå ned från start till nu osv. om det inte är för mkt begärt. annars kan jag bara gå längst bak och börja läsa ;) men om du känner för det så skulle det vara intressant med en summering. hoppas du haft en bra dag. ciaaoo

    Svar: absolut kan jag göra det :) Jag har hållt på länge nu och fattar att inte alla har följt mig hela vägen. Bloggen är hemlig/anonym och endast mina närmaste vänner har fått länk. Andra har hittat hit av en slump.
    Fighter

    2014-06-03 | 19:42:06

Kommentera inlägget här: