finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Fröken

Kategori: Dagbok

Har nyss kommit hem från jobb och känner mig som väntat helt slut i kastrullen. Men jag fick till ett riktigt bra benpass imorse och lyckades äta alla mina måltider mellan 12-17 för att sedan hålla en utbildning på kvällen. Visst det är lite meckigt men allt funkar med framförhållning och matlådor! Jag höll mig ifrån både baguetter och kakor! Jag tänkte lägga mig tidigt ikväll, måste vara på jobb tidigt imorgon. Har vilodag och tvättstugan imorgon. Jag går runt och är nervös för att bli förkyld nu, det känns som att ALLA är sjuka och snörvlar nu?! Jag dör om jag blir sjuk! Om någon hostar så blänger jag som en idiot och jag spritar mina händer så fort jag rört något på jobb!
 
Kul att titta på bilderna och tänka -Vem fan är det där och vems muskler är det? ;) Känns bra när man börjar se resultat själv, även om jag ibland kan önska att kameran fångade ännu bättre bilder! Det känns extra bra när man själv märker att man har större diciplin än vad man tror. När folk bara gapar över att man varit på gymmet på morgonen, eller packat med sig flera matlådor med smarrig mat. För mig känns det som en vanlig dag men för någon annan låter det "extremt". Då förstår man att man nog lever i en liten träningsbubbla. =) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: