finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

godis

Kategori: Dagbok

Äntligen är det fredag, efter en lång seg vecka. Har varit så trött i skallen, tror att det är pollen som påverkar, har börjat ta min medicin nu och den kan göra en dåsig. Har avverkat ett bröstpass på gymmet efter jobb. Kände mig lite omotiverad, efter några dagars uppehåll (cardio, powerwalks och vilodag). Det händer mycket drama på jobb och jag har mycket i huvudet. Har inget speciellt planerat i helgen faktiskt. Är sugen på att shoppa lite nya kläder, men får nog spara mina pengar till bilen som ska in på service i nästa vecka! Även mina träningskläder börjar sitta för löst. Mina vardagskläder sitter som potatissäckar. Men det får gå ett tag till med bälte, och lite "oversized" är väl inne ;)
Har precis unnat mig några godisbitar, har varit så sötsugen hela veckan. Om två veckor har jag bokat in en ny fettmätning och hoppas att jag är nära mitt första delmål!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: