finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Hungrig

Kategori: Dagbok

Idag är jag riktigt fysiskt trött. Kroppen säger verkligen stopp och jag är så sömnig att jag fått dricka cola, te, red bull och celcius utan att det hjälpt. Det är en vecka sedan jag hade vilodag men jag vill inte ta vilodag idag eftersom jag vet att jag inte kommer orka/hinna träna på lördag som är dagen innan min fettmätning. Jag vet att 1 träningspass hit eller dit kanske inte spelar så stor roll om man slår ut det på 8 veckor men det känns ändå dumt att ha två vilodagar precis innan ett stort delmål som kommer avgöra resterande 12 veckor. Om ett pass kan hjälpa mig ner något ynka hekto till så kanske det får mig preciiiiis till den fettprocent som jag vill? You never know! Det är bara att tuta och maxa veckan ut och hoppas på det bästa. Om jag får en ätardag framöver så vet jag exakt vad jag vill äta. Nybakat bröd med marmelad och ost, leverpastej, och salami. Gud vad jag saknar bröd!!!!!
 
Matportionerna som förut kändes svåra att få i sig känns nu för lite och jag är sååå sugen på saker. Jag hade tänkt träna direkt efter jobb idag men kände att jag behöver få en ordentlig måltid i mig först. Så jag sitter och väntar på kycklingen i ugnen medans jag betalar räkningar. Vi får väl se om jag har diciplinen att ta mig till gymmet efter middagen när det blivit mörkt och sent ;)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: