finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Ledig måndag

Kategori: Dagbok

Idag har jag haft en lång sovmorgon, tagit det lugnt, kört ett benpass, njutit av solen och våren med vovvarna och att vara ledig en måndag! Har precis veckohandlat och nu ska jag förvandla det till några matlådor... Kassörskan tittade lite skumt på mig när jag lassade upp flera bigpack med kött kött kött. Tur jag redan har kyckling och lax hemma ;)

Fick respons från Axon på mitt delmål och han tyckte inte jag såg ut att ha över 23% fett, så nu känns det mycket bättre. Han påminde mig också om att jag tappat mer än 8,5 kg fett, eftersom jag gått upp några kg i muskler också samtidigt. Så även om kalipermätningen "bara" visar 4% minskning så känns det bra mentalt.
Och jag ska äntligen få en fuskmåltid för att stilla mitt sug, gissa om jag ska äta BRÖD på lördag!!!
Imorgon jobbar jag kväll så jag tänkte ta en vilodag, men ska hinna med en powerwalk på morgonen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: