finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mat

Kategori: Dagbok

Idag var jag och träffade min vän som kom hem från asien, där hon tydligen gått och förlovat sig! Så nu ska man vara bridesmaid igen =)) Spännande!!!! Vi tog en långpromenad, och medans de käkade pizza så åt jag havregrynsgröt. Jag var ändå inte så hungrig och väntade hellre tills jag kom hem för att inte förstöra mina framsteg. På vägen hem körde jag inom ica maxi och veckohandlade. Blev skitglad när jag hittade 5% fett nötfärs och 5% ost, trodde inte det fanns att köpa här!
 
Ikväll var jag sjukt trött efter några maskiner tvätt och matlagning. Men slääääääpade mig till gymmet för cardio och mage. Ni fattar inte hur mycket mat jag måste få i mig varje dag! *öööööööööööööhhhh*
Exempel idag, klockan 16 åt jag två pepparstekar med stekt potatis, och kl 20.30 åt jag kyckling thai med kokosmjölk, nudlar och en grov macka med ost. Och då har jag ändå inte fått i mig allt protein jag skulle idag! Ni kan tro att jag är mätt!!!!! Det känns verkligen inte som söndag idag. Känns helt off. Jag är inte riktigt redo för en ny vecka. Har inte hunnit städa och diska och göra alla matlådor...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: