finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Morgonträning

Kategori: Dagbok

Blev morgonträning för ryggen idag mellan 8-9, eftersom jag hade kvällsmöte! Det bjöds på stora fyllda baguetter på mötet men jag höll mig långt ifrån. Var hemma vid 18, och lagade chili con carne. Nu är jag proppmätt men tänkte gå ut på en powerwalk när maten landat i magen. Har ganska stressigt på jobb nu och det kommer väl inte lugna ner sig förrän i maj. Men kvällsjobb känns helt OK iaf 1 gång i veckan eftersom jag kan träna morgon då. Idag hade jag hela styrkerummet för mig själv och kunde pusta och frusta bäst jag ville. Det är alltid skönt att få träna ostört, utan att behöva vänta och trängas med folk.
Hade vilodag igår och passade på att städa, diska och laga mat. La mig tidigt och försökte samla kraft för veckan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: