finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mos i huvet

Kategori: Dagbok

Startade denna tisdag med ett rejält benpass och har precis avslutat den med ett långt tråkigt möte. Nu ska jag lägga mig tidigt och förhoppningsvis få sova gott. Undvek mackor på mötet som luktade gudomligt. Jag var tvungen att äta min middag innan, redan vid 17 så det blir lång väntan till nästa måltid imorgon. Men jag har lugna dagar på jobb nu så det är OK. Jag börjar bli lite nervös inför fettmätningen på söndag, vikten har gått upp lite iställlet och det var ju inte alls meningen! Får testa dricka mer vatten.
Nu checkar jag ut för kvällen med en hjärna som inte orkar tänka längre.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: