finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 5 #Axon

Kategori: Dagbok

Wow. Jag är helt ställd. Jag är under 80 kg, efter 3,5 års träning och bantning. Jag har inte vägt såhär lite på typ 12 år. Jag vet inte vad jag ska säga, jag är sjukt nöjd. På bara fem veckor har jag gått ner 7 kg utan att kunna jogga eller promenera. Jag har ätit som en häst och inte ändrat så mycket i träningen. I am blown away.
Denna veckan har jag tappat ytterligare 3 cm runt magen och 2 cm i midja och bröst. Mitt fett flyr fältet kan man väl säga!
 
Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 5: 79,6 kg
= -7,0 kg
 
Mått totalt:
Mage: -15 cm
Lår: -3 cm
Midja: -10 cm
Stuss/rumpa: -9 cm
Bröst: -7 cm
Armar: -3 cm
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: