finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 8 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 8: 78,1 kg
= -8,5 kg
 
Mått totalt:
Mage: -15 cm
Lår: -5 cm
Midja: -12 cm
Stuss/rumpa: -11 cm
Bröst: -8 cm
Armar: -3 cm
 
Tappat över 1 kg denna veckan och 2 cm i midjan, men oförändrat överallt annars. Det märks att jag börjar stanna upp i styrke-utveckling och jag är hungrig hungrig hungrig. Kroppen börjar tappa energi efter 2 övningar i passen och jag märker att jag måste göra en förändring i kosten nu om det ska hålla. 
 
Jag kom nyss hem från min delmåls mätning, och jag ska få resultatet mailat till mig ikväll. Målet var ju som sagt att gå från 32% till 25% kroppsfett på ca 8 veckor. Oavsett vad resultatet är så är jag väldigt nöjd hittills med minus 8,5 kg och 15 cm runt magen! När jag kom in på gymmet så sa tjejen som gör mätningen bara -OJ, det har hänt jättemycket!! =)
 
Igår var jag iväg på en kursgård hela dagen och höll i en utbildning. Så när jag kom hem var jag så slut i huvet att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Så fort jag rastat hundarna och ätit lite så slocknade jag någon timme. Som tur var kom jag ihåg att ställa om klockan till sommartid idag och hann med 40 minuters powerwalk innan det var dags att dra till fettmätningen. Nu tänkte jag dra till gymmet för bröst och axlar, och sen laga lite chicken cashew med ris och grönsaker =) Jag har tagit ledigt från jobb imorgon så det känns HELT off på veckodagarna, jag var helt säker på att det var lördag idag, känner mig nästan bakis så virrig jag är! Uppdaterar ikväll när jag fått resultatet.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: