finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

5 months

Kategori: Dagbok

Sprang 5 km i parken ikväll i underbart väder. Imorgon ska jag jobba kväll, men inte så värst sent. Tänkte ändå ta vilodag men ska ta en powerwalk på morgonen. Har fått godkänd semester + bokat flyg till ett bröllop i Thailand i februari nästa år. =) På lördag ska vi leta klänningar till oss tärnor!
 
Kan rekommendera några filmer för er som inte har några planer över kristi himmelfärdshelgen: Winter's Tale (varning jag störtgrät niagarafall heeela filmen) och About Time, två superromantiska filmer. Och That's my boy och Identity Theif, två balla komedier!
 
         25 december                                         14 maj
 
HATAR by the way att man inte kan få bilder lika stora på blogg.se
trotts att man laddar upp dom i samma storlek!!!!!
 

Kommentarer

  • johanna säger:

    bra med filmtips. får ta och kika in dem.

    MEN DU!!! OTROOOOOOLIGT arbete med din kropp! du har helt lyckats forma och transformera den. vilken skillnad. du ska vara STOLT!!!!!!!!

    ett tips för bilderna. lägg in de i paint bredvid varandra och klipp ut dem så de blir lika stora. lite extra arbete, menmen ;) ha det gött.

    Svar: tack =) Jag har en MAC så den har inte paint, och jag har inte lyckats så bra med programmen på den här datorn än, jag är väl inte så teknisk. iPhoto har lite enklare redigering men that's about it.
    Fighter

    2014-05-27 | 13:02:02

Kommentera inlägget här: