finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

booty

Kategori: Dagbok

Veckohandlat, tränat och storstädat vartenda millimeter här hemma! #nöjd #trött. Lyckades få ner mitt träningspass från 1 timme och 50 minuter till 1 timme och 35 minuter. Om jag hade varit stressad till jobb hade jag förmodligen klarat att gå ner det till kanske 1 timme och 30 minuter. Men då är det verkligen hektiskt! Jag antar jag får leva med att passet är långt och att jag är helt slutkörd efteråt, men det ger i alla fall resultat tror jag! Det är endast ett axplock av de tyngsta bästa basövningarna. Nu blir det välförtjänt spaghetti köttfärsås!
 
Bootylicious, längtar till Thailand i min bikini!! Countdown till semester nu =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: