finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Kristi himmelsfärd

Kategori: Dagbok

Fixat några ärenden idag. Bland annat köpt nya träningsskor och en hjälm till när jag ska åka inlines och cykla, better safe than sorry!!! Var egentligen ute efter nya tränings BH eftersom alla mina är för slappa och urtvättade, men hittade ingen som satt tillräckligt bra. Jag får köpa på Gina Tricot istället, dom har faktiskt sjukt bra sport BH där!
 Är det BARA jag som har problemet när jag letar vanlig BH så är alla för små i kupan, och när jag letar sport BH är alla för stora? Hur går det ihop lixom??
 
Handlat lite frukt och grönt, badat hundarna, borstat gaddarna på dom och satt på fästing/loppmedel. Har säkert plockat minst 6 fästingar på hundarna senaste veckorna, så jäkla NASTY! Jag gillar egentligen inte att hälla på gift i nacken, och har bara gjort det 2 av 9 hund-sommrar när det varit fästing-rekord. Men tydligen är det ett fästingår nu så jag vek mig till slut och droppade på skiten!
 
Kämpade mig nyss igenom 5 km löpning i parken, det är inte alls lika kul att springa som att lyfta! ;) Men imorgon ska jag minsann lyfta tills jag kräks! Nu middag och sen ska jag försöka starta ett krig mot min diskhög. 
 
 
 

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag använder toppen stayinshape. tycker den funkar rätt bra. du kan testa den om du inte gjort det och se om den känns bra? den e liksom tajt men ändå uttöjbar, så att säga.

    skulle inte du kunna lägga upp bilder på övningar du gör till de diverse muskelgrupperna? jag styrketränar hemma. har tillgång till stång med vikter och kettleball osv. är så dålig på övningar. (tekniken är svårast). kram

    2014-05-30 | 13:02:53

Kommentera inlägget här: