finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Låg

Kategori: Dagbok

Har inte haft så bra dag idag. Det har inte hänt något särskilt men jag har bara känt mig låg lixom. Hormonell och känslig. Senaste veckan har jag haft "kvinnoproblem", oförklarliga blödningar som ökar kraftigt när jag springer. Förmodligen är det något hormonellt eftersom jag känner mig lite ostabil och ångestfylld. Pollensäsongen gör mig dåsig och jag har svårt att sova på nätterna. Jag hoppas det släpper nu när det ska bli fint väder, solen brukar göra mig på lite bättre humör! =) 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej kära du! Tips för att få lite balans hormonella rubbningar är Maca-pulver. Man kan ha det i allt och det smakar ingeting (jag märker inte av det iallafall). Och det är supernyttigt!! Värt att testa iallafall :)

    När jag känner mig låg så brukar jag mysa med en kopp té, massa vatten, någon charmig serie/eller film som får mig att skratta, någon inspirerande tidning eller så. Har också en låg dag idag och har hittills bara legat i soffan och slappat framför en serie och myst. Har ingen ork egentligen men vräkte i mig en stor kopp kaffe och tänkte köra låååååångsamt på crosstrainern iallafall - då kommer jag nog igång till slut iallafall. :) Kram på dig och hoppas din dag blir bättre.

    2014-05-20 | 10:13:26

Kommentera inlägget här: