finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lediga dagar

Kategori: Dagbok

Halvdag på jobb idag, lunchade med en kollega efter och sen stack jag till gymmet. Är inte alls beredd på att ha lediga dagar helt plötsligt. Men det behövs, jag känner mig helt sänkt av pollen. Så fort jag får någon timme över så sover jag, har svårt att hålla mig vaken/koncentrera mig och det känns dimmigt i huvet. 
 
Ringde till gynekologen för att boka en uppföljande cellprovstagning efter min konisering. Först hade de ingen tid på flera veckor. Men när jag nämde att jag får blödningar när jag joggar så skrapade dom fram en akut extra tid efter normal arbetstid i nästa vecka. Så jag har varit lite orolig över det idag och försöker att inte stressa upp mig över nåt jag inte kan kontrollera. Jag försöker hålla mig positiv helt enkelt!
 
(Jag är SÅ trött på bildstorlekarna här på bloggen....dessa bilder är i samma storlek...eh?)
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: