finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

pollen

Kategori: Dagbok

Idag blev det benpass på morgonen, stressigt men effektivt. Jag börjar tveka på om jag verkligen höll på att bli sjuk eller ej? Halsen känns något bättre idag men jag är fortfarande helt urlakad. Jag pratade med en kollega som också är helt sänkt, men på grund av pollen. Jag har inte tänkt på att pollen kunde påverka mig så tungt utan att det kliar eller liknande! Men nu ska det regna några dagar så då hoppas jag att det värsta släpper. Och att jag slipper vara såhär trött.
 
Här kommer några bilder från loppet igår, där vi visar upp våra tröjor med min slogan.
Jag vet att jag är lång men jag visste inte att jag var såååååå lång :P skyller på att dom andra är små.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: