finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 13 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 13: 76,9 kg
= -9,7 kg
 
Mått totalt:
Mage: -16 cm
Lår (höger): -7,5 cm
Midja: -13 cm
Stuss/rumpa: -13 cm
Bröst: -8,5 cm
Arm (höger): -4,5 cm
 
Vi har nu satt ett slutdatum för Axon beach 2014 projektet till den 20 juli, eftersom jag är på semester mitt under vår tilltänkta slutdatum 30 juni. Jag har tappat 0,5 cm på armen och 1,5 cm på låret denna veckan. Jag försöker ställa om hjärnan till slutspurt och kämparglöd in i det sista. Det hade ju faktiskt varit underbart att stå på beachen om 8 veckor och känna sig snygg! (Men jag känner mig hungrig och sugen på allt jag inte borde äta). Så i teorin har jag 11 veckor till på mig att toppa min form, i praktiken försvinner två veckor när jag är på semester. Men jag kommer försöka äta så bra jag bara kan under resan, dricka mycket vatten och promenera mycket. Av erfarenhet vet jag att man inte tänker så mycket på träning när man är bortrest! =)
 
Jag hade sjukt låg PMS dag igår, men kämpade mig igenom det trotts acne utbrott och tårar. Jag känner mig konstig i halsen idag, vaknade med ett kliande och stopp i näsan. Känner mig urlakad och hängig. Men ska ta mig till gymmet för ett lättare bröstpass och hoppas att det försvinner. Imorgon är det dags för Vårruset 5 km, så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu! 
 
Evelin och Madelen på sweden grand prix i Malmö förra helgen. Hur snygga!!??
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: