finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Välkommen tillbaka solen

Kategori: Dagbok

Dagarna går snabbt nu när vi har "sommartid" på jobb. Vi slutar en timme tidigare varje dag på sommarmånaderna och det gör himla stor skillnad på en dag att få en extra ledig timme. Gick hem i solen, la mig och vilade en timme. Gick en sväng med hundarna och köpte en sallad till middag, och det är fortfarande soligt och ljust ute med klarblå himmel! När maten landat i magen ska jag köra intervaller på löpbandet. Jag har verkligen fått tillbaka träningsglädjen igen med det nya upplägget. Jag har skitkul igen och allt är inte bara på rutin. Det är skönt att få utmana sig själv och se hur mycket man har förbättrats. Att märka att man orkar och vågar saker som man inte gjort förut, är bästa belöningen någonsin!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: