finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

birthday

Kategori: Dagbok

Igår fyllde jag år och hade en riktig syndar ätardag. Startade dagen med frallor, red bull och kollade på Frozen *let it gooooo*. Fick blomsterbud från en vän och blev jätteglad! På eftermiddagen kom familjen på middag och tårta. Jag var så mätt så jag höll på att spricka, men ändå fortsatte dagen med godis och chips. På kvällen blev det en liten utgång med någon drink och lite vin, avslutat på MAX med bästa underhållningen =packade bönder och tiggare. Nu behöver jag typ detoxa mig, jag behöver.....vatten, färskpressad juice, svettas och röra på mig. Känner mig så jäkla svullen och äcklig. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: